Min lilla sjukling.
Idag är jag och min lilla skatt Tindra hemma. Natten har varit rent utav hemsk, aldrig någonsin har Tindra haft så ont. Det gjorde så ont i hjärtat på mig när jag hörde henne. Jag ringde sjukhuset klockan 1 inatt, dom ville att vi skulle ge smärtlindring och se om det hjälpte. Så A drog iväg till sjukan och hämtade medicin mitt i natten. Den hjälpte en del, vi somnade efter 4.19.... Så inte är vi någe piggare idag heller. Tindra sussar sött bredvid mig och jag tror jag ska sova en stund till jag med så man orkar med resten av dagen. Vi fick ingen tid på vårdcentralen, hon hänvisade till sjukhusrådgivningen som öppnar klockan 18. Sjukhusrådgivningen tyckte inte att hon ska behöva vänta så länge så dom hänvisade mig till barnkliniken. Och nu ligger vi och väntar på att barnkliniken ska ringa upp oss så får vi se om vi får en tid där, annars blir det sjukan ikväll. Min stackars söta tjej!

Dags att vila lite till...
Ciao!



Våran nyfldda Tindra sussar sött.....tänk att det snart är 3 år sedan! <3

Publicerad: klockan 11:20:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0