Mysig kväll!
Igår låg vi bara och myste innan vi gick och lade oss..

Tindra somnade tidigt, kl 20, så hon sov 11½ timme inatt. Och gissa om hon behövde det!? Imorse när hon vaknade var hon för första gången på länge glad som en lärka. Pigg och utvilad tjej! =)
Adrian somnade senare och var inte alls glad när vi väckte honom.. men man kan inte vara glad varje morgon. ;-)

Våran morgon har varit superskön, lugnt och glada miner! Så underbart. När Tindra öppnade ögonen så frågade hon mig direkt om vi skulle på dagis, och när jag svarade ja så brast hon ut i ett: Jag älskar Marianne... (dagisfröken) Min gosfia! Gissa om fröken blev glad när hon fick höra detta! =)

Idag har jag lite mer energi känns det som, dagen kommer nog gå rätt fort och sen slutar man 15.15... =) Får se om man tar en timmes lunch funderar på om man ska satsa på att komma hem ännu tidigare istället. Bättre att jobba när man väl är här. =)

Vi höres senare när jag kommit hem igen...See YA!

Publicerad: klockan 09:40:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0