Personlig Almanacka.
Detta ska jag skaffa mig, ett måste i mitt liv. En personlig almanacka som man kan designa efter sina egna behov. Min blir rosa med vit text, jag lägger in en liten jobbkolumn för att skriva arbetstiderna i, en träningskolumn, en dagiskolumn och en att göra kolumn...det kan inte bli mer perfekt! Jag har aldrig tidigare hittat en så bra almanacka trots att jag brukar söka som en tok.

Vill ni oxå ha en Personlig Almanacka så klicka på länken HÄR!



Publicerad: klockan 20:54:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:14:46.
Postat av: johanna
De är jätte fina. min kollega och faster har en sådan =)
Postad: klockan 22:21:38.
Postat av: barnshoppingbloggen
Hittade hit via FL =) Trevlig blogg!
Postad: klockan 10:47:35.
Postat av: Helena
Vilken kul idé..vill absolut ha en sån! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0