Säljare.
Just nu är jag säljare. Jag lägger in annonser på saker vi ska sälja, dels kyl/frys och diskmaskin eftersom vi bytte ut våra och massvis med kläder. Jag har rensat ut min garderob, och det var på tiden det kan jag säga. Så nu är det rent och fint där iaf. Har sädat vårt sovrum och det blev mysigt med sängbord och nya lampor därinne, så passade man på att byta sängkläder oxå. =)

Superhärlig söndag har vi haft, jag har varit full av energi hela dagen. Det är så skönt! =)

Publicerad: klockan 19:48:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0