Ser ut som att...
vi blir hemma hela veckan. Jag tycker såklart det är supermysigt att få vara med mina barn men gentemot jobbet får jag lite dåligt samvete. Jag trivs mycket bättre på jobbet nu sen jag fick nya schemat och allt. Så jag vill gärna vara där och visa att jag vill, kan och ska!

Men men, nästa vecka blir det nya tag..då ska vi iaf vara tillbaka på banan.

Här har vi precis städat rent undervåningen och tvättmaskinen går i ett. Jag har tvättat alla barnens gosedjur, täcken och kläder. Så tvättstugan är full med grejjor. Men det ska bli skönt när det är klart. =)

Idag funderar jag på att laga lite ostfyllda köttfärsbiffar, potatis och brunsås till det. Skulle nog vara rätt smarrigt. Men först ska jag sitta en stund till i soffan och njuta innan jag tar tag i det.


Publicerad: klockan 15:47:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0