Slumra in..
det ska jag alldeles strax göra nu, så man orkar upp imorgon igen. Ska försöka vara på jobbet till klockan 8 så får jag sluta klockan 15. Inte illa! ;-) 
 
Ikväll har jag hunnit surra en sväng med Jessica, och sedan låg jag och kikade på Greys med Tindra tätt intill. Hon har väldigt jobbigt på kvällarna nu, hon är så trött men har svårt att komma till ro. Så ikväll vid 21 då hon fortfarande var vaken så fick hon sova bredvid mamma. Mysigt!

Nepp dags att knyta sig...men först lite kvällsfika kanske?
Over and out!

Just det ja.... Barack Obama är USA:s nya president! Jaaa.... GRATTIS!!! Fast jag måste säga att då vi var i Thailand och dom få gånger vi tittade på tvn så visade dom bara McCain...så jag och Alex tyckte väl inte att han verkade så tokig heller. Men jag gillar att det till slut blev Barack.



Publicerad: klockan 22:22:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0