Uppdatering..
jag har inte hunnit med mig alls idag. Jobbade endast till 14.30 då jag skulle till farbror doktorn idag. Lunchade en sväng med Johanna oxå. Imorse då jag vaknade var jag grymt trött...det var länge sen sist jag var så här. Gick omkring och kisade på jobbet och ville bara hem och sova. Hoppas man är piggare imorgon igen, det är så mycket roligare då.

Imorgon åker pappa med familj utomlands...skönt för dom. Vill oxå åka till värmen igen! Johanna på jobbet ska till Thailand i Mars och jag blir inte alls avundsjuk! ;-) Jag hoppas dom får det underbart iaf, jag längtar faktiskt tillbaka ibland.

Nu har Alex vispat grädde här och vi tänkte äta lite varm kladdkaka innan vi går och lägger oss. Jag har trots allt varit lite effektiv idag, jag har hunnit rensa ur i tvättstugan och få lite ordning därinne. =)

Imorgon hoppas jag att jag hinner med mig lite bättre och kan ge er lite mer uppdateringar. ;-)

God Natt och Sov Gott...

Psst.. Imorgon är det lunch med Jessica och Martina som gäller! Det blir superkul... =) Ses då tjejer.

Publicerad: klockan 21:47:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0