Utmaning
Jag har blivit utmanad av : Marie

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utamana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag dansar och sjunger för mig själv när jag lyssnar på musik, överallt.
2. Jag vill ha ett barn till...
3. Jag älskar skräckfilmer trots att jag blir så rädd att jag måste hålla för ögonen VARJE gång det händer något hemskt.
4. Jag gillar när min man "killar" mig på ryggen och benen men allra mest på rumpan.   
5. Jag har svårt att säga ifrån och vill oftast göra alla till lags, vilket säkert slutar med att någon blir sårad?!
6. Jag tror på att det finns andar och att alla har skyddsänglar.
7. Jag har väldigt knäpp humor.

Jag utmanar: Johanna, Johanna, JejjeH och sedan får gärna vem som helst joina!

Publicerad: klockan 11:34:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0