5.20
imorse vaknade jag 5.20 av att Adrian kom inspringande till oss, han hade ont i halsen och var jättetörstig. Och så fort jag lade handen emot hans panna så kände jag varför?! Han hade mycket feber, 39 grader. Lillgubben min! Sedan låg vi och pratade tills jag skulle kliva upp och göra mig klar.

Sedan åkte jag med Tindra på dagis och direkt till Vårdcentralen efter det för att ta ett blodprov. Så nu väntar man bara på svaret.
Annars har jag mest jobbat idag, vi har 2 praktikanter och jag måste försöka ligga steget före och hitta på arbete åt dom, tur att jag har Johanna som hjälper mig iaf. Vi lunchade tillsammans idag igen, det blev en lasagne på Waynes. Osså kikade vi in på Wedins och hoppades på att hitta några snygga skor, men det gjorde vi inte. Men det är lika skojj varje gång att luncha med dig vännen, du är en pärla! =)

Söta Jessica kikade förbi på jobbet oxå, vi surrade en massa och bestämde lite inför morgondagen. Då ska vi dricka vin och ha kul! Det kommer bli super gumman!

Alex och barnen ska eventuellt iväg och kika på Julles match, om Adde är friskare vill säga. =)

Nu tror jag att jag ska gå och ta mig ett bad, har varit frusen hela dagen idag!
Kram



Publicerad: klockan 17:32:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0