Citat från busringningarna fick..
..jag en förfrågan om..så här kommer litegrann...håll till godo! ;-) PB = pizzabudet och BF=Barnens farfar.

Pizzabudet
PB: Ja det är pizzabudet, jag står utanför nu, med Pizza till dig. Snälla vad var koden? Jag fick inte den.
BF:  Jag har inte beställt pizza.
PB: Det är beställt från det här telefonnumret..vilket nummer har du?
BF: Nej det är det inte.
PB: Tror du det är kul att cykla över halva jävla stan bara för att du eller nån har busringt, va tror du det!!?
BF: Det är inte mitt problem.
PB: DU koden...Ge mig en ledtråd. är koden nått årtal, eller?
BF: Du... jag har inte beställt någon pizza, så du ska inte ha nån kod. (Börjar bli riktigt arg)
PB: Jamen, herregud, du måste pröjsa iallafall, ..ah, nu kom det någon här..kan du hålla upp...tack..nu kommer jag upp, ta fram plånboken din jävla loser. Hej. Klick.

Telefon kyrka, Livets Språk (Vi ringde upp Julian, Alex 15-åriga lillebror.
TK: Hej och Hallelujah. Jag ringer från telefonkyrkan Livets Språk.
J: Jaha....Hej.
TK: Vet du att Gud finns hos oss alla. I telefonen.
TK: Nu kan du skänka 500 bara genom att trycka på 5:an på din telefon.
TK: Ja du kanske vill skänka din telefon istället? Som en gåva.
J: CP...
TK: Åhh, må herren förlåta dig för de orden!
J: Mongo...
TK: Nää, så vill inte Gud ha det.
Klick...Julian lägger på...


Publicerad: klockan 11:25:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:11:50.
Postat av: sara
jag förstår inte... hörde dom inte att de va ni? eller va de alltså inte ni som låtsades vara pizzabud? :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0