Ett väldans spring..
har det varit här ikväll mellan barnens rum. Jag är lite sliten nu måste jag medge.. snälla barn lägg er och sov nu!!

Adrian tyckte det var jätteroligt på bamsegympan, han var helt svettig efteråt och glad. Så nästa onsdag ska vi dit igen. Tindra blev ledsen då hon inte fick hoppa, lillan, snart kan hon vara med där oxå. =)

Nu ska jag strax gå och lägga mig och mysa med gubben tänkte jag. Imorgon kommer barnens farfar och hälsar på och dom skulle eventuellt åka och bada. Jag jobbar och efter jobbet tänkte jag ta det superlugnt. Bara vila och slappa.

Ska även äta lunch med Jessika imorgon. Supekul! =)

Nu måste jag vila...kramar!

Publicerad: klockan 21:05:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0