Härligt med fredag.
Otroligt skönt med helg igen. Jobbade kortdag idag, helt underbart. Imorse slog jag på Radion och lyssnade på maken som var med och pratade. Han pratade om vad som är viktigt att tänka på när man köper platt-tv, i 10 minuter pratade han. Min älskling, så stolt jag blev...han är grymt duktig! =)

Sedan jobbade jag på och Jessica kikade förbi. Efter jobbet åkte jag ner på Birsta City och tog en fika med Jessica, så kul att umgås med dig gumman! =) Blir alltid en massa skratt och tok. ;-)

Nu har jag hämtat hem mina goa barn och vi sitter mest och myser nu och samlar energi till att ta itu med middags matlagningen, ska iväg och hämta ut paket med kläder oxå på posten, men det blir senare. =)

Får se vad som händer ikväll, antingen en mysig kväll hemma med film eller så blir det en liten utgång med Jessica, Martina (kanske) och Jessica 2 (kanske).

Kramar



Publicerad: klockan 15:44:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0