Home Alone...
Äntligen hemma efter en jobbig arbetsdag med massor att göra. Alex och barnens farfar är på badhuset och badar och jag sitter här och bara kollar på tvn och vilar....så skönt att sätta sig och inte göra nånting när man kommer hem från jobbet, det händer inte ofta. Men just därför blir det oxå ett slags lyx när man kan göra det. Så jag vilar och återhämtar mig så jag har energi när familjen kommer hem igen.

Här har det varit en regnig och rätt dyster dag. Och imorse var barnen trött och ville mest ligga i sängen och kollar på morgon bollibompa. Så jag gjorde mig iordning i lugn och ro, otroligt skönt när vi slipper stressa på morgonen.

Nu ska jag lägga mig en stund innan dom kommer hem, dom ringde nyss och sa att dom var på väg. Dom skulle bara handla med sig lite mat. Så slapp man ordna det idag oxå, härlig torsdag. =)

Kram!



Publicerad: klockan 17:11:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0