Jag ligger..
i sängen och vilar mig, barnen sitter och spelar tv-spel med farfar och Alex lagar middag, kasslergratäng. Gott!

Det är full rulle nere och jag är trött...plötsligt kom jag på en kanonidé, vi bara MÅSTE dricka varm chocklad ikväll med grädde, smaskens!! Och en god macka eller något till blir nog fint det med.

Imorgon har jag några få planer... Jag ska jobba och slita ända till klockan 13.. ;-) Sedan ska jag eventuellt iväg till Jessika och hälsa på, fredag kväll har jag ingen aning om vad vi hittar på. Alex jobbar i helgen så den blir nog relativt lugn!!

Nu ska jag strax äta, gubben var nyss upp och meddelade att han tillagat världens godaste kasslergratäng genom tiderna... =)


Publicerad: klockan 19:54:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0