Klev upp i..
..ganska bra tid imorse. Och jag VÄGRADE stressa...tänkte att nu får det vara nog, ska man orka jobba på 3 timmars sömn och dessutom slippa ont i magen, ja då ska jag nog undvika stress. Kom lite sent till jobbet, men tog igen det på lunchen. Hade bara en kort lunch idag, ca en kvart, gick hem en halvtimme tidigare istället.
Eller hem, jag var till läkaren och sedan drog jag ut till Birsta och tärffade Jessika på en fika. Och jisses vad kul det var! Vi surrade oavbrutet i över 2 timmar och till slut var det dags att åka hem till barnen, hade kunnat suttit ett par timmar till annars. =) Tack söta du för trevlig fika!!! ;-)

Våran kisse blev kastrerad idag, han fick även vaccination och id-märkning i örat. Lillen.... Men nu är han hemma och pigg igen så nu är det bara gumman våran kvar. Ska nog åka och kolla på mat hos veterinären oxå så dom får i sig bra kost.

Nu måste jag gå och leta efter något gott att äta...vet inte vad vi ska hitta på idag?! Orkar egentligen inte ens tänka på mat... men ibland måste man göra sånt man inte vill! ;-)



Publicerad: klockan 17:30:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0