Lunch.
Nu är jag hemma på lunch och äter lite, det blev rester från igår. Ska snart bege mig tillbaka till jobbet. Imorse försov vi oss och ni vet juh hur stressande en sån sak är?! Vi har tur för barnen äter oftast frukost på dagis vilket gör att vi snabbt kan göra oss klara och åka. Väl på dagis slår jag i mitt knä, kraftigt i bildörren, och jag har haft ont hela dagen. Sedan ska vi snabba oss in, Adrian springer och ramlar såklart omkull och gör illa sig ända ner på magen, min lillkille. Ja ni kan juh bara tänka er vilken tid allt det här tog...osså vill man såklart inte bara lämna gubben och gå när han gjort illa sig så vi tröstade och kramades en stund innan vi kunde vinka.

Så nu ska jag iaf ta och börja dra mig till jobbet igen, efter jobbet ska vi hem och kasta ihop en snabb middag för sedan kl 17.15 ska Adrian för första gången på sin Bamsegympa. Ska bli spännande och se vad han tycker om det?!

Hoppas ni andra har en kanondag!
Kram

Kastar in en rolig bild på lillgumman från igår...



Publicerad: klockan 13:48:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0