Orken tryter...
idag... veckan har gått superfort. Orkade inte skriva igår, direkt efter jobbet hämtade jag barnen och for iväg med dom på bamsegympan som Adrian går på. Åt lunch med Jessika igår oxå, det var trevligt, som alltid. =) Och igår kväll såg Adrian på Björnbröderfilmen, han grät när han berättade för mig att ena pojken blev uppäten av en björn. Tindra grät och det rådde allmänt kaos här hemma, lyfte upp mina älsklingar och gick in i vårat sovrum. Vi lade oss på vår säng och jag höll om dom båda, när Alex kom hem så kröp han ner och myste med oss han oxå. Så där somnade vi, hela familjen. Vaknade en stund senare och då gick vi ner och släckte och fikade lite innan vi gick och la oss igen. Helt slut allihopa.

Adrian har fått ännu en inbjudan till kalas, bästa kompisen fyller år. =)

Idag var det mycket att stå i på jobbet, det hade dessutom kommit in mycket vinterkläder som skulle upp och ut i butik, så jag och Johanna låg i. Vi lunchade och sedan fortsatte vårat slit. =) Så nu kom man hem för en liten liten stund sedan och ska försöka hitta på någon god middag att laga!? Fantasin tynar bort...

Min söta mormor då...hon kämpar på. Hon väntar på provsvar och har varit på röntgen så vi väntar på svar därifrån oxå...Jag håller tummarna så hårt jag kan för att allt ska se bra ut!! Älskar dig momma....

Nix nu måste jag ta itu med nåt här hemma...

Publicerad: klockan 16:48:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:01:35.
Postat av: Mamsen
Puss puss hälsa systra di o tacka... för du vet vad ;)

Har lagt till din blogg nu

Hälsa alla

Love
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0