Söndagmorgon..
och helgen går ALLTID för fort. Vi har tagit igen oss rejält denna helg och samtidigt slitit med huset. Alex har fått till köket och det är jättefint. Det har strulat enormt för honom att få till allt men nu har han lyckats, min duktiga make!

Det som är kvar att fixa är:

* Nytt kakel
* Skruva ner några köksskåp som ska bort
* Eventuellt nytt golv
* Sedan ska vi försöka få till en lösning ovanför kylskåpet.

Men nu sitter nya lådor på plats, nya skåpluckor och ett skafferi och det är kanonfint. =)

Lite trött idag så jag tror jag och barnen måste ta en promenad sen för att få lite frisk luft. Det har blivit lite sena kvällar i köket och full fart om dagarna. =)
Jag har precis organiserat i lådorna och burit ut skräp och sopor som det blir ganska mycket av just nu. Så nu är köket rätt fint, men det blir super när det är klart. Jag längtar tills man får se hela resultatet.


Inte vårt kök....men ett Vi i Villa kök...

Publicerad: klockan 12:19:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:46:15.
Postat av: sara
vad fräscht det ser ut med den gröna mattan! :-) grönt är skönt!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0