Stjärnor på is?
Nja...vet inte om jag håller med. Tyckte inte ens det var bra underhållning..inte det lilla jag såg iaf.

Jag och Alex har suttit hemma och myst ikväll, barnen oxå men dom sover nu. Bara lilla Tindra som vaknar till och hostar. Vi käkade på Birsta City idag, och medans jag gjorde mig iordning för att åka iväg så städade Alex hela nedervåningen! God damn, i got a hot man! ;-)

Sedan hittade vi en sida på internet som i för sig drog ner våra vuxenpoäng, big time. Vi hittade sånna här busringningar, och var då tvugna att testa. Och jag måste erkänna att vi skrattade gott åt våra intet ont anande familjemedlemmar, vissa lade på, andra svarade förvirrat och blev arga...och vi skrattade. Skrattade så tårarna rann, den som vann och var roligast var Alex pappa...då grät jag. Det var roligt.

Jaja nog om småbarnsfasonerna... Tänkte att vi skulle göra nåt annat nu...Alex ska få smörja mig..rejält... men med tigerbalsam, nacken och ryggen och axlarna värker. Kan knappt röra på huvudet och ännu mindre göra som Marie Serneholt i "Stjärnor på is"...that amazing huvudrullning,...måste ha varit svårt att göra samtidigt som man åker på skridskor. That´s just sick... ;-)

Puss och God Natt....

Ps...Måste dock tillägga att jag älskar Gynning och Berg...vilket programledarpar!



Publicerad: klockan 23:28:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:42:47.
Postat av: Petra
Varför inga citat från busringningarna?
Postad: klockan 14:28:03.
Postat av: Dress Like a Princess
Jag älskar Gynning :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0