Svårt att sova...
Svårt att sova har jag just nu, alla som haft svårt att sova någon gång vet säkert hur jobbigt detta är?! Man ligger och vrider och vänder sig tills man lyckats snurra fast sig i täcket, klockan tickar och man funderar om man ska gå upp och göra nåt istället.

Ibland knackar jag Alex på axeln med ett lidande "Jag kan inte sova"...så kryper han intill mig och håller om mig. Det känns bättre och jag bestämmer mig alltid för att ligga kvar. Slår på tv:n, stänger av den, läser en bok, ligger i mörkret och bara blundar... inget funkar. Inatt fick vi iallafall en maskin tvätt ren och torr.

Om man inte lyckas sova under dagen heller så blir man fort trött, men likt f-rbannat ligger man på kvällen och kan inte somna... Tur att man vet att man har dessa perioder ibland, iaf jag. =)

Nepp nu ska jag försöka vila igen...måste, vill, kan! ;-)


Denna film vill jag se...jag har boken men har inte hunnit läsa den...

Publicerad: klockan 09:28:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:17:12.
Postat av: Rebeccas.se
Boken var helt ok. Filmen var lite annorlunda vad gäller historien, men HELT UNDERBAR! :)
Postad: klockan 00:22:36.
Postat av: sara
jag har inte läst boken , men sett filmen, jag tyckte de va jättebra! men jag har hört flera som blev besviken på filmen när dom läst boken...

jobbigt att inte kunna sova, finns det inget på hälsokosten du kan testa eller så?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0