Vilken dag...
vi hade supertrevligt igår och mycket roligt. Vi tog det dock rätt lugnt eftersom Jessica skulle iväg idag med och jag skulle vara hemma med barnen ensam eftersom Alex jobbat och nu är han och hjälper en arbetskamrat med att sätta upp en parabol. Får hoppas han kommer hemåt snart, då ska jag mysa med honom, vi har inte träffats så mycket denna helg.

Så dagen idag har varit superlugn, otroligt trött har jag varit hela dagen då jag sovit ca 4 timmar inatt, självförvållat dock. ;-) Men nu ligger barnen i sina sängar, jag sitter och kikar på tvn och har superont i magen. Inge vidare med ont i magen. =/

Hoppas ni har en superhärlig kväll... !
Kramar

Publicerad: klockan 19:36:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:15:40.
Postat av: Mamsen
Tack för paketet idag!!!

Så söt!

puss puss
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0