Sjukdomar och bacillusker!
Gick hem tidigare idag. Sjukt ont i magen, och det känns som om jag fått feber. =( Fast det vore okej om det bröt ut nu så det bara kan försvinna. Så man slipper detta. =)

Imorse klev jag upp kl 6.00...trött som få, är inne i en period där jag har svårt att somna. Ligger vaken halva natten och funderar på om jag borde gå upp och baka eller nåt? (Gör det dock aldrig då jag inser att barnen kommer vakna av sådant stök) ;-) Var på jobbet 7,15 och där stod Lucas och Alex och väntade på mig, Magnus kom strax efter. Vi skulle upp på utbildning i Härnösand med jobbet. Och det var riktigt roligt och intressant! Mycket att lära där...jag tycker jättemycket om cliniqs och utbildningar. Kul att lära sig nya saker. =) Sedan bjöds vi på lunch...innan färden hemåt igen. Jobbade en stund men insåg rätt snart att jag inte klarar att vara kvar, jag kunde inte stå rakt. Så jag for hem.

Ringde upp svärmor på vägen hem oxå, var ett tag sen sist vi pratade. =)

Publicerad: klockan 16:48:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0