Skönt med långhelg.
Idag jobbade jag sista dagen denna veckan, skönt. Det blir en långhelg för mig nu..3 lediga dagar i rad om man bortser från att vi har en del ärenden imorgon och att jag ska på ett möte. Barnen ska på dagis en stund eftersom det är fotografdags...spännande. Brukar aldrig kunna skicka tillbaka korten, slutar med att vi köper alla bilder på barnen, inklusive syskonbilder...! Dom är juh så fina. =)

Idag kom Kicki in på jobbet, hann med lite snack innan jag slutade. Hon är så saknad på jobbet!

Vi drog iväg och badade idag när jag slutat. Jättemysigt att dra iväg hela familjen och bada och bubbla jacuzzi. Man blir helt slut i kroppen...jag var i för sig rätt slut redan innan. =) Så nu har vi slagit oss ner i soffan och sitter och tittar på Brynäs - Timrå....vilket lag ska segra? (MITT såklart...) ;-) Dom leder med 2-0..men det är 2 perioder kvar. Heja heja Timrå! =)

Puss!



Publicerad: klockan 19:59:21.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0