Tandläkaren.
Nu har Adrian varit hos tandläkaren för andra gången i sitt liv, efter 5 minuter var det klart! Tänderna är raka och fina, alla 20 finns där och dessutom fanns det ingen smuts heller. Jättegullig tandläkare och tandsköterska. Och det gick superbra, jag har en så duktig stor kille!! Sedan tog dom fram den berömda lilla "lådan"...och båda barnen fick en liten leksak var.

Så nu är vi hemma igen och jag försöker vila...jag är verkligen inte pigg nu! Helt slut i kroppen och knoppen.
Dags att fixa middag och det tar nog på krafterna idag..jag önskar att min gubbe inte jobbade så dumma tider jämt. Tänk om han kunde sluta 16 eller 17-tiden och inte 20.15 varje dag!

Miss you darling....
Kram på er!

Publicerad: klockan 16:16:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0