Toppendag..
Idag har vi haft en riktig toppendag, Alex spelade match för första gången på ca 1-2 år och vi var såklart på plats för att titta. Han hade samling 1½ timme innan match så jag och barnen for och handlade lite fika, sedan gick vi till lekplatsen och lekte tills matchen började. Det var supermysigt, skönt med frisk luft och så skadar det inte att det var finväder heller. Barnen lekte och jag kollade på matchen. Lugnt och skönt...toppen när man känner sig halvhängig.

Sedan drog vi hemåt, jag handlade lite inför middagen och lagade mat. Så vi har haft en härlig dag, känner mig dock hängig fortfarande, envis förkylning det här!

Nu, mystajm!

Publicerad: klockan 18:14:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:28:12.
Postat av: Anonym
Hej GUMMAN! Hittade din blogg och nu har jag läst igenom HELA bloggen din. Tog ett tag men det var det värt ;) Du verkar ha det bra =0) Kan vi inte ses nåt nån dag när du har tid?

Många kramar från Maria (från "Fagga")
Postad: klockan 17:26:52.
Postat av: Lina
Tack å tack!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0