Varför kliver folk över lik?
För att få det dom vill ha?? Är inte människor man bryr sig om viktigare? Är det inte bättre att älska sina nära och kära istället för att klampa och stampa över dem? Jag har aldrig förstått det där... Jag är inte en sån som vänder kappan efter vinden. Det skulle aldrig falla mig in att såra en annan människa medvetet. Jag lyssnar inte heller på "bakom-ryggen-snack" och jag är för tillfället nöjd med att jobba med bara killar. Tänk om livet alltid vore så enkelt, är det något så säger man det rakt ut, inte en massa skitsnack där inte. Jaja..That´s life i guess...




Publicerad: klockan 20:31:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0