Vill ha....
det är så mycket jag vill ha numera. Har alltid haft svårt att hitta kläder, men helt plötsligt så hittar jag hur mycket som helst. Så Maken tycker jag ska passa på att handla medans jag hittar sånt jag vill ha. Får väl se om man lyckas ta sig iväg och handla lite smått och gott... vore inte helt fel.
Måste vänta tills Adrian kommit hem bara, och det dröjjer nog ett tag skulle jag tro. Dom ringde nyss och sa att han ska få lunch där, varmkorv skulle dom äta. =) Så min prins lär inte vilja hem än på ett tag.

Får väl ta och passa på och städa Adrians rum nu då, när han inte är hemma. Det måste göras en grovrensning! Massa leksaker som inte används men som tar en massa plats, dessutom finns det en del trasigt därinne som måste kastas. =)

Ses väl senare...

Publicerad: klockan 11:48:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:57:40.
Postat av: Anonym
Adrian, vilket fint namn! Om jag och sambon får en son så ska han heta det!
Postad: klockan 09:21:24.
Postat av: Sara
Gick det bra att rensa? Jag skulle med behöva rensa men det går ju inte när han är hemma, "jag tycker om den ätte ätte ätte ätte mkt mamma, och jag tycker om den här (hela) med, men den här (trasiga) är ännu finare, den är jag rädd om falla fall!"
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0