3 saker jag vill testa..
Dessa tre skönheter skulle jag vilja testa...



Fiberwig som äntligen kommit till Sverige... Någon som testat?? Denna är jag sugen att prova. Den ska inte heller fälla under ögonen, vilket är perfekt då jag tycker dom flesta mascaror jag testat gör det. =/


Plutigare läppar? Jag har väldigt smala och tunna läppar, så denna skulle jag vilja testa. =)


Och sist men inte minst, Smashbox Photo Op. Som småbarnsmamma med för lite sömn emellanåt är det lätt att få mörka ringar under ögonen. Har testat många olika, hitills har YSL varit den bästa. Men nu är jag sugen att testa en ny. Bättre??

Publicerad: klockan 16:45:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:08:09.
Postat av: emily
jag har använt face täck kräm för mörka ringar, är grymt bra!! Mascaran har jag hört genom en vän att den är jätte bra, men ja håller mig till min dior show tror ja :)



kramar
Postad: klockan 21:46:15.
Postat av: emily
hihi jag sitter här och njute för fullt :)



Face har ju en täck grej som är 3i1 som är för mörkaringar/rött och något annat. Kalas bra! Men jag har den som är för mörkt.



Tror de är den jag har, jätte bra är den och den låssnar inte och lägger sig under ögonen :)



kramar
Postad: klockan 22:03:09.
Postat av: emily
Det är suuuper gott :) verkligen! Testa det.



Jag har faktiskt inte mkt andra planer när Engla är hos sin pappa får det liksom bli som det blir :) Ni då??



kram
Postad: klockan 00:29:26.
Postat av: zandra
Varför vi fick lämna igen henne, va för att min sambo jobbar natt o han fick inte sova så bra för lilla zelda på dagarna. Hon har sån energi så hon behöver ett hem där hon verkligen aktivers till 100%. Vi trodde att vi hade det eftersom någon alltid finns hemme här.. Men att ligga o sova va inget för henne. Så tyvärr. Är du fortfarande sugen så hör av dig till mig.. för hon finns där .. väntar på ett kärleksfullt hem :) Hon är underbar!
Postad: klockan 08:08:29.
Postat av: Amanda
Change har gått i konkurs så vi kanske stänger, men förhoppningsvis inte.. !:D
Postad: klockan 12:03:01.
Postat av: Miss linde
Tack för att du deltog i min tävling, tyvärr var det inte du som vann denna gång men håll utkik! har en till tävling på G, ha en fantastisk lördag! kramar Anna
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0