Betalningspåminnelser!?
Idag kom det hem betalningspåminnelse för en sak jag betalat den 27 Januari. Var helt säker på min sak så jag gick in på internetbanken och kikade. Mycket riktigt där fanns min betalning utförd, ingenting såg fel ut heller så jag ringde upp dem. Får prata med en riktigt otrevlig tjej som förklarar att jag kanske missat betala 1 krona och nu fått påminnelse på den! Nej sa jag för räkningen jag fått från er är på 1000 kr.
Hon försökte förklara bort det lite till men jag vägrade ge mig och till slut SUCKAR hon i telefonen och ber mig vänta ett ögonblick. Hon pratar i bakgrunden med en kille och dom diskuterar. Hon kommer tillbaka och frågar om jag visste exakt datum som jag betalat in, vilket jag gjorde.

En stund senare är hon tillbaka i telefonen...Ooooj då, Vi har visst missat den! Det är bara att slänga påminnelsen, vi ber som hemskt mycket om ursäkt!

Men det som kan störa mig med dessa samtal är att dom blir otrevlig först när dom tror att jag har fel...sedan blir det juh bara pinsamt när det visar sig att jag hade rätt.

Men nu kan man juh hoppas att hon är trevligare med nästa hon pratar med... ;-)



Publicerad: klockan 16:37:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:16:17.
Postat av: Emma-Lisa
Åhh sånnt kan göra mig så upprörd! Har själv coachat kontaktcenteragenter som sitter på kundtjänster för diverse uppdrag och det där är inte alls axeptablet. Det är ju sånna som får alla andra stackare som jobbar med sånnt att framstå som idioter. FÖr tyvärr är det just de där få som jobbar där, bara för att de inte får ngt annat jobb och hatar det de gör, som märks. Man lägger tyvärr inte så stor vikt på de som faktiskt gör ett bra jobb, som är trevlig mot allt och alla även fast det kanske är det 189:e samtalet de tar den dagen..



Tack förresten, det känns bättre nu. Ingen feber, men halsen spökar. SJälv då? Måste medge att jag blir impad på dig som gör egna köttbullar!! Inte illa ;) Va rädd om dig, vännen!! Kram kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0