Can i get a minute?
Hemma och skakig.. ;) Idag kändes det GRYMT i ben, armar och axlar! Jag trodde jag skulle tuppa av?! Men det gjorde jag inte, det var bara till att bita ihop. Jag måste gå på pass. Diskuterade med A igår när vi åkte hemåt om just detta. Vi kom fram till att jag tränar bäst i grupp, dvs att gå på Bodypump osv för då kan jag inte ge upp, jag blir lite mer tjurig. Lite mer hårdhudad kanske? ;) Jag har alltså USEL SJÄLVDISCIPLIN.... och om det var bra eller dåligt behöver vi juh inte fortsätta diskutera, nu vet jag iaf att jag måste gå på pass om jag ska träna bra. ;)

Jag hämtade barnen så fort jag kunde hos pappa, och vi åkte hemåt. Nja, först var vi faktiskt förbi McDonalds och åt, INTE BRA, men klockan var apmycket! Och barnen var svinhungrig, vad gör man inte för sina barn?? Själv tycker jag inte ens det är gott längre..det är seriöst. Det är äckligt! *ryser*

Nu ska jag gå och lägga mig på sängen och se lite tv och hoppas på att få somna snart. Onsdag och Torsdag blir ledigt från träningen, sedan får vi se hur resten av veckan ser ut?!

Nu tycker jag ni ska lyssna på denna och njuta, underbart att köra Spinning till denna låt...
I Wanna love you!



Publicerad: klockan 21:46:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:58:47.
Postat av: Amanda
Man blir inte sugen på dålig mat när man tränar, det är helt fantastiskt! Jag har ju varit sjuk i en vecka snart, så jag har inte kunnat träna:/



Ja, båda dina barn är underbart söta! :)



Btw. Jag har öppet hus på min student, du är varmt välkommen om du har tid och lust!
Postad: klockan 09:06:48.
Postat av: Amanda
Haha! Är hon trött eller nåt?:P



Jag tar studenten 11e juni, be there!;)
Postad: klockan 10:28:23.
Postat av: Louise
Halloj, de jag som är 25 och han som är 26,

va roligt då är vi ganska lika i både ålder och barn.

Jag håller med den låten är skön att köra spinning till, i morgon ska jag ge mig på 5 km på motionspåret.

Det blir grejer de haha
Postad: klockan 12:24:55.
Postat av: emily
ååh jag älskar gruppass! Men jag har för sjutton aldrig tid.. Kommer iväg bara någora enstaka gånger i månaden :( arghhh! Men duktig du är :)
Postad: klockan 13:21:27.
Postat av: £lli£
Usha, spinning! känndes som sadeln satt fast i baken flera dagar efter! BLÄ:(



Tufft av dig! nu förtjänar du vila;))

Ha en toppendag! =) Krams<3
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0