Change of plans!
Igår blev det sista minuten ändring av planer. Det blev inte grillat, en kompis hörde av sig och hörde om jag ville följa med ut. Så en stund senare gjorde jag mig iordning för utgång. Det blev rätt lugnt men nog skakade jag loss på dansgolvet. Always.

Johanna beställde en Mojito, så jag tänkte att jag måste juh testa den jag oxå. Men vi fick nog bara ren sprit...ufff, bortkastade pengar. Den blev det ungefär 3 zippar på.

Kom hem ungefär 3.3o inatt och imorse var jag väl inte superpigg, men nu känner jag mig på alerten igen. Tur att man tog det lugnt. Man får tänka på barnen som man ska vara ensam med hela dagen. Inget roligt för dom om inte jag är pigg.

Nu ska jag snart följa Adde till Albin sedan ska jag och Tindra gå och handla lite till middagen, tänkte försöka få oss lite grillat ikväll. Sedan blir det nog filmkväll med älsklingen, vi vill kika på Australia.


Nu ska vi få i oss något innan vi går ut i det fina vädret. Träningssugen är jag dessutom men det får bli imorgon. Vi fick in VÄRLDENS största humla förut, jag behöver nog inte säga att jag är rädd för dom va?! Jag har aldrig blivit bränd eller stucken så jag tror det är därför jag är extremt rädd nu. =)

Publicerad: klockan 12:02:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:49:46.
Postat av: Anna
Söt blogg :)



Kika gärna in på min blogg där jag skriver om livet som tonåring i luleå, men intressen som dans, fotografering, musik och SJÄLVKLART kläder :)

Låter detta intressant ? http://annaahellgren.blogg.se är det så som gäller !
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0