Det finns änglar.
Jag sitter och slötittar på tvn och nyss började Extreme Home Makeover, det var en tragisk historia. Den handlar om 4 barn som först förlorat sin pappa i en bilolycka, ena dottern satt med honom i bilen och såg sin pappa dö. Sedan börjar deras mamma dejtar och lyckas få ett riktigt avskum som hon inte lyckas bli av med. Trots att hon skaffar sig en ny man och han försöker skydda henne och barnen så slutar det med att han kommer in i deras hus kl 2 på natten och går in i deras sovrum och skjuter både mamman och hennes nya, samma dotter som såg sin pappa dö, såg nu också sin mamma och hennes styvfar dö.

Barnen bor nu hos sin moster.
Men vilken fruktansvärd historia, mina ögon är tårfyllda. Var bara tvungen att dela med mig av denna hemska berättelse, man ska uppskatta det man har!

Publicerad: klockan 11:38:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:13:34.
Postat av: Louise
Man blir rörd varje gång man ser det programmet!

Jag är 25 år.

Hur gamla är ni och barnen?

Härligt med unga familjer =)
Postad: klockan 14:36:04.
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle
jag såg också på det...
Postad: klockan 18:01:33.
Postat av: tove
tack tack johanna, värmer verkligen!

tror jag ska åka in dit för nu är jag så tom och orkar inte fälla en tår till. hur många ska falla egentligen?

är utfryst av hela min släkt, min farmor och nu idag min bror och min äslakde pojkvän vägrar ringa. på väg att falla så så hårt.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0