Filmad igen?!
För en stund sedan var det en kille här och filmade mig och barnen lite igen. Lagomt pinsamt sådär då. Det behövdes lite mer bilder till reportaget. Jag är verkligen ingen som gillar att stå i rampljuset och synas..så detta var en riktig utmaning. Jag gillar utmaningar. Man lär sig en massa nya saker. =)

Dessutom så vill jag att man ska accepteras mer trots sitt dåliga mående, man ska inte skämmas över den man är bara för att man kanske måste äta mediciner för att komma tillbaka igen. Livet är en gåva, ta vara på det.

Nu ska vi hämta hem maken här och skönt, vill verkligen ha hem nu!
Ses senare.
Kramar

Publicerad: klockan 17:34:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:37:49.
Postat av: madde
tack snälla din e åxå så fin*kommer fortsätta kika in här:)
Postad: klockan 17:42:35.
Postat av: Felicia
Fin blogg :)
Postad: klockan 17:43:50.
Postat av: Louise
filmad, reportage? låter spännade =)

Jag också ung tvåbarns mamma, kul och läsa hur andra har det =)
Postad: klockan 17:45:34.
Postat av: Emma-Lisa
Oj presenter på påsk var något nytt för mig!? De viste jag inte att folk gjorde. Nej, varför jag gillar den är väl framförallt att alla vi syskon och familjer är samlade, min äldsta bror firar exempelvis jul med sin sambos föräldrar. Sedan så slipper man all stress med julklappar osv. Man äter gott och umgås verkligen. Inte genom tv:n eller datorn, det är genuint och så är det ju så underbart att få vara utomhus i fjällen^^

Spännande med repotaget - sitter här och håller tummarna för dig ;)

Glad påsk btw, nu ska jag packa det sista sedan sticker vi!! Kram kram
Postad: klockan 18:11:13.
Postat av: Cissi
Hoppas att ni får en trevlig kväll och att Adrian håller sig frisk!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0