Fotvård.
Något som är väl värt mycket omvårdnad är väl våra fötter?! Jag försöker varje kväll smörja in dom med fotkräm från Scholl, den är helt underbart bra. Mina fötter är redan mjukare och hädanefter så ska jag bara investera i dessa.

Ta hand om fötterna genom att ta ett fotbad då och då. Gör en pedikyr. Måla naglarna i någon färg du gillar och smörj in dom med Scholl. Det är underbart med mjuka fötter och tänk på att det är dom som vi går på varje dag, väl värd att ta hand om med andra ord. ;)



Du hittar Scholl bland annat här ----> Bodystore

Publicerad: klockan 14:43:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:03:32.
Postat av: Cissi
Hm ,jag var superbra på att ta hand om mina fötter innan jag fick barn. Därefter har det gått utför mer och mer för varje barn. Men snart har jag nog tid och lust igen...
Postad: klockan 18:36:49.
Postat av: amanda
måste testas ! :-) alltid torr om fossingarna.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0