God Morgon Lördag!
Jag har varit vaken 1 timma nu, hunnit få i mig frukost och dragit på träningsoutfiten, snart beger jag mig på Bodypump!
Gissa om jag kommer vara död i kroppen sen?! ;) Länge sedan man tränade nu..shit! Gruvar mig lite, hur ska detta gå?!

Idag skiner solen här, och våren gör sig påmind. Jag sitter i lugnan ro och lyssnar på musik, just nu är det Kanye West som spelas. Kände mig så otroligt seg imorse, hade inte lust att kliva upp men så var barnen vakna så då var det bara till att masa sig ur sängen. =) Och det är skönt att komma upp i tid på helgen oxå.

Dagens planer då? Jag vet faktiskt inte alls vad vi ska hitta på? Jag skulle vilja elda, elda upp en massa gamla löv.. =P Sedan vore det juh inte helt fel att starta upp grillsäsongen redan nu!

Nepp nu ska jag stoppa i barnen lite gröt oxå..ses senare!



Publicerad: klockan 08:31:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:21:45.
Postat av: Färjan-Ruth
Önskar dej en solskensdag....Kramar från Färjan-Ruth
Postad: klockan 17:09:45.
Postat av: Kim
åh tack :)

Ikväll blir de mys i soffan framför robinsson, en god middag och ett glas vin med min älskling :) Jag hoppas att ni också får en toppenkväll. Puss
Postad: klockan 17:10:13.
Postat av: Kim
åh tack :)

Ikväll blir de mys i soffan framför robinsson, en god middag och ett glas vin med min älskling :) Jag hoppas att ni också får en toppenkväll. Puss
Postad: klockan 09:49:49.
Postat av: Cissi
Åh, jag älskar bodypump, fast det gör ont i hela kroppen efteråt...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0