Härliga Söndag..

Här har vi full fart! Vi har nyss fått i oss lunch, det blev pannkaka idag. Så nu springer mina barn runt rätt nöja efter lite mat i magen. Vi spelar musik och sjunger och dansar! Jag är lite sugen att ta itu med lite saker som behövs göras här hemma men samtidigt vill jag hinna ut nu när solen äntligen skiner här!

Våren börjar komma och jag börjar känna mig lättare igen, jag vet inte om det är medicinen som hjälper mig så bra eller om det är solen?! Men glad blir jag, och sugen på att träna!

Får se om man sätter igång till veckan med hårdträning?! Jag vill verkligen och behöver komma igång nu, man mår så mycket bättre av att röra på sig.






Bilder från Juli 2008, våran tripp till Stockholm.



Publicerad: klockan 13:03:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:11:32.
Postat av: madde
ja ställer ut ofta*
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0