Hemmakväll..
Jag blir hemma trots allt, dels så är A och jobbar till klockan 18 ikväll, han har dessutom feber. Jag tycker det känns hemskt att han ska vara ensam hemma med barnen om han inte mår bra. Stackarn. Han tyckte såklart att jag kunde gå ut om jag ville men jag känner att jag inte är riktigt pigg heller. Sedan så hade jag ingen skjuts hem heller så det blev bara en massa små problem att lösa. Så det får bli nästa gång.. men jag hoppas Kicki och Lina får en superkväll!!! =)

Så ikväll ska jag ta hand om A och barnen och passa på att njuta och mysa. Vi har köpt Godis och lite annat gott som vi ska äta. ;) Just nu sitter vi och ser Mulan 2 hela familjen, utom han som sliter på jobbet då såklart.

Jag har hunnit tagit mig en uppfräschande dusch och dragit på mig mysoutfit som jag går runt i idag, påskafton som det trots allt är. Men jag tycker hemmakvällar är underskattat, visst är det kul att umgås med vänner och göra annat oxå. Men att bara sitta och ladda inför veckan är oxå guld värt. Att få ta hand om varandra och bara tanka en massa kärlek!!







Publicerad: klockan 15:43:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:17:32.
Postat av: Cissi
Jag ligger lite efter i min läsning... Tråkigt att du inte kom ut, men det kan vara mysigt att vara hemma också. Hoppas att ni fick en riktig "guld-kväll"!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0