Home alone..
Nu är jag och Tindra ensamma hemma, Adrian har jag skjutsat till Albin. Det är så roligt att dom två har hittat varandra.
A är fortfarande och sliter på jobbet, stackarn.. man kan juh fundera hur mycket han kommer måsta jobba idag på sin lediga dag? Han for 9.45 imorse!
Han borde få vara ledig imorgon istället.

Nu ska jag och Tindra lägga oss på soffan och mysa medans vi kan. Förhoppningsvis så somnar stumpan ett tag innan klockan är för mycket. 

Barnprogram och soffan var det.. =)

Publicerad: klockan 13:30:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0