Japansk lekshow.
Vi satt och kollade på det nya programmet "Hjälp jag är med i en japansk....." och vi fick oss en hel del skratt jag och gubben! Det var ju helt sjukt. ;)

Idag har jag hunnit varit på möte, fick någon kommentar om inslaget på lokaltv..Jag hämtade hem barnen och vi åkte på ICA och handlade lite saker till middagen, det var sjukt mycket folk där. Barnen blev glada då dom fick sig varsitt påskägg. Och sedan var det många som kommenterade hur fina min påskflicka och påsktonåring (som Adde säger) var. =)

Kvällen blir soft, vi ska kanske se en film, funderar på Patrik 1,5. =) Imorgon jobbar Alex igen och efter hans jobb kommer han bort till min pappa där vi ska äta middag. Jag och barnen åker bort lite tidigare.

Så nu säger jag God Natt här...tidigt för en gångs skull. ;)



Publicerad: klockan 21:16:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:22:16.
Postat av: Barbamorsan
Hihi såg precis den japanska showen helt ok faktiskt :) . Ha en riktigt glad påsk!
Postad: klockan 23:10:51.
Postat av: Maria-Therese
jo.. en assistent hade vart perfa.. =) tänk vad mkt man skulle få gjort om man slapp all tid det tar att plocka upp saker man tappar hela tiden.. haha
Postad: klockan 07:20:06.
Postat av: Amanda
Igår var jag duktig och gjorde en gryta, ett storkok!! :D



Vad gjorde du själv? Jag längtar också efter min nya design!:D
Postad: klockan 10:10:08.
Postat av: johanna
haha ja eller hur, men vi blir underhållna om inte annat *s Glad påsk =)
Postad: klockan 12:10:28.
Postat av: madde
ja det programet blir man inte ledsen av iallfall:)fint ni verkar ha i hemmet,har du bilder nånstans i bloggen från hemmet?
Postad: klockan 13:24:30.
Postat av: Cissi
Vad fina barnen blev!



Tv-programmet var ju superskönt, fick sig en hel del skratt. I kväll är det Singing Bee med kändisar - ska också bli kul att titta på. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0