Lördag förmiddag..
och alla är vaken. Ingen sol idag heller, får väl hoppas att det är lite värme i luften iaf. Funderar på om vi ska ta oss ut en sväng, kanske någon lekpark har tinat fram?? Det vore juh roligt.

Annars kan jag juh ta itu med köksskåpen som måste rensas ur och städas. Det vore i för sig skönt att få ordning på det. Men tråkigt att göra på en lördag!

Vad har ni för planer denna lördag?

*Fi-fi-fi-fi lura... *

                   

Publicerad: klockan 12:28:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:40:26.
Postat av: Tess trött tokig morsa
låter som en bra plan tycker jag

hahhah
Postad: klockan 13:20:58.
Postat av: Liivan
SV; Hhaa, jooo lite avis tror jag nog att du blir hahaha ! blinkblink



Åh, låter dystert med snö faktiskt, jag är en person som verklgen hatar vintern, visst kan det vara mysigt men sommaren är endå det bästa med året !! :D Vadtycker du?



Åh, detsamma sötnos !! Hoppas att du får en dunder-dag !! <3
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0