Min man gillar inte att tvätta..
så ville han att jag skulle tvätta arbetskläderna hans...jag har ingen ork ikväll så jag bad honom göra det själv.

Så nyss hör jag från tvättstugan...

A : Hur många grader ska det vara?

Jag : Ta 50 grader på det där.

A : Finns inget tvättmedel?!

Jag : Det står i skåpet.

A : Hur mycket sköljmedel ska man ha i?

Jag : Ta halva facket.

A : Vilket av dom?

Jag : Det längst till vänster.

A : Hur mycket tvättmedel ska jag ta?

Jag : Ta halva.

Han stänger igen den och slår igång. Jag småskrattar för mig själv och säger : You need med baby, you need me! Tyst så han inte hör det... ;-)



Med det säger jag God Natt!!!

Publicerad: klockan 00:24:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:41:09.
Postat av: Veronica
Fin blogg! :)
Postad: klockan 08:53:53.
Postat av: Kim
bättre sent än aldrig att lära sig :) hih

Letade dig på facebook men hittade inte, du kanske inte har det? :)



Ha en bra dag!
Postad: klockan 10:08:44.
Postat av: Anonym
Min sambo tvättar gärna, sen är det en del som "försvinner" och krymper. haha!
Postad: klockan 10:42:55.
Postat av: Cissi
Hahaha! I såna situationer svarar jag lika dumt som frågan är. Badrummet är inte sååå stort det är lätt att ta reda på vart tvättmedlet är, det går att läsa på hur mycket det ska vara... Jag tänker inte curla min man! Hahaha, låter hårt men så är det. ;)
Postad: klockan 12:28:38.
Postat av: £lli£
Heheh... så sant!!;))



Ha en riktigt bra dag! Kram =)
Postad: klockan 13:04:13.
Postat av: camilla
Tack :)



Å tack för att du tyckte till om frisyrdilemmat :)
Postad: klockan 13:33:59.
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!
tack för din röst i veckans blogg :)

välkommen tillbaka! :)
Postad: klockan 14:32:00.
Postat av: emily
hahahahahahaha! fan va komiskt, sitter o skrattar för mig själv.



Jaa jag kände mig riktigt somrig igår faktiskt, inte så mkt idag dock. Har halsduk o grejer, lite för mkt kanske i 20grader.. hm..

Hur har ni de idag?



kramar
Postad: klockan 17:04:34.
Postat av: Johanna
Ja, visst går det undan!! Helt galet :)



Bara bra här. Är sjukskriven på heltid nu så gäller bara att kunna ta det lugnt och inte göra nåt.. Men det är svårt.

Hur är det med er då? :)
Postad: klockan 18:36:28.
Postat av: Kim
Ja, han sa det :) Jag var också ute fast jag var på Oscar..



hur länge har ni varit gifta? :)
Postad: klockan 14:00:33.
Postat av: E
Haha! Jag som trodde att jag var den enda husfrugurun ;) Trevlig blogg!
Postad: klockan 19:30:27.
Postat av: Sanna
haha ! Jag började skratta som fan. :P

Typiskt killar faktiskt. Kan inte leva utan oss.



Jag måste jämt gå och hjälpa min kille när han inte förstår vad jag menar.



Du har väldigt vackra barn. :)
Postad: klockan 10:05:32.
Postat av: Myran 2-barnsmamma
Haha, känns som det är vanligt att inte killar har så stor koll gällande tvätt, de fick nog för mycket hjälp av deras föräldrar. ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0