Minnen..
Igår försjönk jag mig i ett minne som etsat sig fast hos mig, of course, första gången jag och A träffades. Det var på krogen, och jag kommer så väl ihåg hur våra blickar fastnade på varandra direkt när han klev in genom dörren. Han var, ÄR det snyggaste människa jag någonsin sett. Vi dansade lite under kvällen och jag var den som först tog tag i saken och gick fram till honom.

Jag bodde då i stockholm och dagen efter satt jag på bussen på väg ner igen. Och tänkte på honom, som jag bara träffat 1 gång! Han ringde mig någon gång då jag bodde därnere och i februari ringde jag upp honom. Jag skulle flytta hem. Vi bestämde oss för en dejt och sedan dess har det varit vi.

2 månader senare var jag gravid och vi väntade vårt första barn tillsammans, han 19 och jag 20 år. Vi var kära!

2 år och 2 månader efter vår lilla son så kom våran tös till världen.

Idag är vi gift, bor i radhus, har 2 barn, och har varit tillsammans i 6 år och 2 månader....det har inte alltid varit en dans på rosor, men vi har växt närmare varandra av en del erfarenheter och blivit starkare tillsammans.  Jag älskar dig gubben!!!

Nu ska jag gå och sova... Natti!! :)



Publicerad: klockan 23:16:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:53:26.
Postat av: Karin
Låter underbart :)
Postad: klockan 00:03:19.
Postat av: Liivan
SV; Ja, men visst är det !! Härligt som bara den !! :) Åh, okej jag förstår, låter endå bra det !!



Ja, jag åt tidigare på Mc donalds, men det var typ lunch, sen dess hade jag inte ätit något så det var vell dags !! :D Gott var det eftersom jagvar så himla hungrig !! :D Ja gör så gullet ! Kram
Postad: klockan 07:19:48.
Postat av: Emma-Lisa
Så fint skrivit. Det är alltid så roligt att höra hur alla paren träffats! Håller med om att förhållanden aldrig enbart är en dans på rosor, vill tro att det nästan måste vara så så att man inte glömmer bort att upskatt varandra och (precis som du skrivr) de tunga perioderna som man lyckas ta sig igenom växer sig förhållandet bara starkare och starkare. Ni är mycket vackra tillsammans!



Haha, ja jag vet inte om jag är sådär jättevältränad, mest bara seg tror jag. men jag är glad att jag faktiskt unnar mig den tiden. viktigt med lite tid för sig själv.



Så kul med påskkärringar/gubbar, det var man ju alltid själv som liten^^ Vi åker till fjälls alla syskonen och deras familjerna och våra föräldrar, fullt hus, väldigt intimt och intensivt, men jag längta lika mkt varje år! Kram kram!
Postad: klockan 10:02:25.
Postat av: Cissi
Åh, vad mysigt det låter. Du har skrivit med så mycket kärlek mellan raderna. Ni är jättefina tillsammans!



Hoppas att ni får en mysig tisdag!
Postad: klockan 10:35:30.
Postat av: Terese
Sv: tack så mycket. :)

Ni är verkligen söta tillsammans måste man säga. :)

Va hittar ni på denna vackra dag?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0