Natt dvala..

Natten har varit den hemskaste på länge. Adrian kom in till oss och hade drömt en mardröm, han var jätteledsen och hade jättesvårt att somna om. Så jag låg och tröstade honom och sälvklart fick han krypa ner mellan mig och A när han var så rädd, han låg länge och pratade om drömmen och frågade så fort jag blundade om jag hade somnat, vilket jag inte hade. Så till slut somnade han om, lilla vännen! Jag brukar säga åt honom att lägga sig på magen för då sägs det att man drömmer mindre mardrömmar. Vet icke om det funkar men hitills verkar han aldrig drömma mer otäckt då han gör det..?

Så hann man väl somna om så vaknar lillgumman och har superont i magen, hon grät och var så ledsen. Men hon ville ligga i sin säng, så jag kröp lade henne och sedan väntade jag på att hon skulle få somna om. En stund senare var det samma visa igen, så jag klev upp och kröp ner hos henne en liten stund så att hon somnade om. Det gör så ont i hjärtat när hon har så ont, jag hoppas verkligen att vi får läkartid snart, annars får jag ringa och säga åt dom att fixa en tid riktigt snart.

Så med andra ord har man sovit dåligt under natten med trots detta känner jag mig pigg! Helt underbar medicin jag fått nu. Jag är så glad att jag äntligen bytt. =) Även barnen har sovit dåligt så vi är hemma alla tre idag och myser.



Publicerad: klockan 11:17:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:48:11.
Postat av: Emma-Lisa
Jag är 24 år och pluggar till civilekonom här i Östersund.

Påsken är , enligt mig, den bästa högtiden på året. När hela familjen sammlas, man äter och driker gott, ägnar sig åt utomhusaktiviteter och njuter av varandras sällskap. Ingen stress och press som råder kring julafton, nog för att jag är ruskigt förtjust i den med.

Vad sysslar du själv med? Kram
Postad: klockan 11:53:58.
Postat av: Karin
Ja jag tror att han hade riktigt mysigt där :)
Postad: klockan 13:24:58.
Postat av: Liivan
SV; Åh tack detsamma sweetheart !! VAd har du för planer 2day? :) Kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0