Nu börjar vi bli redo!
Jag har nu städat klart nere, behövs bara tvättas golv, men det hinns med en annan dag. Medans jag städade så var barnen ute och lekte, helt underbart när man har egen trädgård och sol ute, då är det inga problem. Jag städade och hade dörren öppen så jag hade uppsyn över dom små och jag fick en hel del gjort inomhus. Dom kom in en gång, dyngsura! Så då fick vi byta om och sen ville dom ut igen. =)

Nu ligger dom här på soffan och väntar på att mamma ska plocka fram kläder eftersom dom blev blöta ännu en gång. Detta slask som blir nu, och det är juh så kul att hoppa i vatten och gegga på! ;)

Antar att  vi snart blir upphämtad av min far och lillasyster skulle jag tro, sedan blir det påskmiddag. GOTT!
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar då vi får hämtning. Sedan ska barnen hinna få lite finkläder oxå. =)

Vi får se om det kommer några bilder sen.. ;)

Publicerad: klockan 15:20:21.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:01:06.
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle


sv: tack!

Glad påsk:)
Postad: klockan 16:13:23.
Postat av: madde
ok väntar på nya bilder snart då*jag har ju en kategori med bilder från huset,du har kikat där va?
Postad: klockan 16:43:06.
Postat av: johanna
Skönt när man får saker gjort.. hoppas påskmiddagen är god.... =)
Postad: klockan 17:04:40.
Postat av: Lisen
sötig blogg :*
Postad: klockan 22:00:05.
Postat av: Mikaela - hockeyfru
Glad Påsk gumman! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0