Projektet.
Nu är jag klar med skohyllan... Jag är supernöjd, den blev så fin! Bara hatthyllan kvar nu då.. =P

Det har juh inte hänt så mycket hos oss idag, jag har ju mest målat och legat i. Tindra skulle till en början ligga bredvid mig och kika när jag målade, sötnos! Barnen har duschat och Adrian är så duktig och klarar av det helt själv, det enda man behöver göra är att gå in och kolla så han fått bort allt schampoo ur håret, prinsen våran är en storkille.

Jag sitter och funderar om jag ska orka måla hatthyllan nu oxå, men jag tror jag väntar tills imorgon. Känner mig lite trött i kroppen.

Vi har alltid varit riktiga godisråttor jag och A men nu har vi inte käkat Godis på jättelänge, antar att vi blivit av med sockersuget. Det känns så skönt och när jag tänker efter var det inte ens jobbigt.

Här kommer bilder på vår "nya" skohylla... ;)



Publicerad: klockan 21:38:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:52:41.
Postat av: £lli£
Snöar det hos er?? oj!



Vad bra det blev! så ljust och frächt;) som ny;)

Får du allt va stolt! Trevlig kväll... Krams
Postad: klockan 22:03:47.
Postat av: Liivan
SV; Ja visst är dom? Det är så roligt att titta igenom gamla bilder ibland !! Vad har du gjort idag förutom att målat fint? :D Kram!
Postad: klockan 09:55:32.
Postat av: Cissi
Har en likadan, men den blev sjukt snygg i vitt! hmmm, orkar jag? nja tror inte det...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0