Sjuka drömmar?
Jag måste ha dom mest sjuka drömmarna. Inatt drömde jag att vi åkte ner till skansen och tog lite ledigt från vardagen. Skansen såg inte ut som det brukar och det var en äldre tant som drev detta med sina familj. Tant a la 1700-talet var så otäck, vi kom aldrig ifrån skansen, hon höll oss kvar. Sedan försvann hela tiden någon i familjen. WTF?? Scary skansen! Dessutom kom jag på när jag var därnere att jag juh skulle på möte ang. min rehablitering. Lyckat att missa det då?? Nej nej.. Dessutom tyckte maken att dottern till 1700-tals tanten var skitsnygg och hånglade med henne. Tror ni man var lycklig när man vaknade eller? Jag kände mig helt slut... jag har varit på ett skräckställe hela natten och istället för att hjälpa mig att få oss därfirån hånglar maken med en annan. Dessa drömmar är så knäppa!! Tur att det är mardrömmar dock..

Jag ska snart iväg med Tindra till Farbror Doktorn...äntligen ska vi få komma dit! Nu jäklar ska jag vara på dom, en ordentlig utredning ska hon ha. Annars.... ;-)

Satte upp mig på spinningpasset idag oxå, som reserv. Så nu hoppas jag att jag får barnvakt och att någon annan hoppas av så jag får svettas!

Dags att göra sig klar..kan inte gå ut och se ut som ett vrak! ;)

Publicerad: klockan 13:32:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:33:38.
Postat av: madde
jag kommer aldrig ihåg mina drömmar bara om jag drömmer en mardröm då vaknar jag och gråter*varför minns endel alltid och andra typ aldrig?
Postad: klockan 16:09:36.
Postat av: madde
mm men undrar varför vissa bara kommer ihåg*
Postad: klockan 17:08:04.
Postat av: Ema
Haha, du borde upsöka en drömtydare - gud så märklig dröm! Otroligt hur konstigt man lyckas få ihop det i sina drömmar. Jag har perioder där jag minns alla mina drömmar för att sedan sova flera nätter utan att drömma ngt. Dock är jag en jäkel på att gå i sömnen - stackars Tom som konstigt nog är väldigt van vid att jag gör det^^

Krama om!!
Postad: klockan 17:08:24.
Postat av: Emma-Lisa
Haha, du borde upsöka en drömtydare - gud så märklig dröm! Otroligt hur konstigt man lyckas få ihop det i sina drömmar. Jag har perioder där jag minns alla mina drömmar för att sedan sova flera nätter utan att drömma ngt. Dock är jag en jäkel på att gå i sömnen - stackars Tom som konstigt nog är väldigt van vid att jag gör det^^

Krama om!!
Postad: klockan 18:32:37.
Postat av: emily
haha vilken sjuk dröm!



Jaaa, jag har så sjukt mkt kläder så jag bara måste lägga ut och få bort de haha :) ut med de gamla in med nya vettu!



Jag jobbar på Polarn o. pyret. Därav alla kläder ;) haha. Du då?

kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0