Tjejerna VS. Killarna
Hej på er alla!
Denna morgon vaknade vi av smärta, 2 barn som klättrade och stod på oss stackars föräldrar. =) Men vi kom upp och Alex fick ett efterlängtat samtal, vi ska få en ny TV. Eller den andra gick sönder och nu får vi ut en ny genom försäkringsbolaget..Weii... Fast frågan är om vi ska behålla den eller inte? Vi har vår 50" nere i v-rummet och denna 42" hade vi förut i sovrummet men det kändes väldigt stort att ha den därinne, det är juh egentligen endast till för att sova i. Och vi har juh en mindre tv att ha där. JA, vi har en del tv-apparater härhemma, beror på att maken säljer sånna. Jag skyller på att han fått en yrkesskada. ;-)

Nu är det bara vi tjejer hemma och myser...Killarna skulle åka och fixa med tvn. Så vi njuter lugnet här hemma! ;-)
Får se vad vi hittar på senare idag, lite tråkigt väder är det här idag. Ingen sol men det är ändå rätt varmt iaf.

Pratade en sväng med min rehab.handledare imorse oxå, hon ville diskutera en sak med mig. Så nu sitter jag här och funderar på vad det kan vara? Jag är nyfiken av mig och gillar inte att vänta på saker. Men vi får se vad det handlar om sedan. =)

Nu ska jag mysa med stumpan en stund och så ska vi försöka få ett urinprov som vi ska ta med till doktorn för att utesluta urinvägsinfektion på skruttan våran.  Vi kommer juh att påbörja en utredning med hennes mage nu, hon får juh ont till och från.





Publicerad: klockan 12:55:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0