Tror ni?

Tror ni att jag kom ihåg att ta med kameran??? Nope, Nej, Nepp...

Vi åt iaf mysig påskmiddag, Evas far och min farfar var oxå där. Vi blev kvar till klockan var 20.40 ca...Jag, Alex, Emil och Pappa satt och spelade sällskapsspelet "Svensson frågar, Svensson svarar", det var en hård kamp och vi hade superskojj! =) Eva spelade Barnlotto med barnen så dom var supernöjda dom med.

Vi åt efterrätt oxå och till spelandet blev det lite godis och vindruvor...smarrigt! Så jag känner mig mycket mätt nu. ;)
Jag lånade hem filmen Australia som jag är sugen att se, får se om vi hinner ta den ikväll?

Det har varit en mysig långfredag...
Nu ska jag ta hand om maken en stund, vi ses inte så mycket nu, han jobbar juh hela påsken...så man får passa på. Dessutom är det juh Singing Bee med kändisar, lite roligt!!

Kram på er!



Publicerad: klockan 22:00:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:30:02.
Postat av: Mikaela - hockeyfru
Visst är dom! Det värsta är att jag testade dom i min strl första gången jag såg dom, men då fick jag inte köpa dom för min sambo.. Sen tjatade o tjatade jag och så gick han med på det dagen efter.. och då är dom SLUT.. fyfan :(
Postad: klockan 23:44:04.
Postat av: Mikaela - hockeyfru
Haha ja! Tyvärr har dom inte ens dom på nätet längre, bara i strl 39 och 40, och det har ju itne ritkigt jag ;D
Postad: klockan 00:06:24.
Postat av: madde
attans att du gömde kameran*
Postad: klockan 12:12:16.
Postat av: johanna
haha jaa precis det är ju så... efteråt så fattar jag inte att jag kunde lägga 4år på honom... men kär var man så då finns inga gränser =)
Postad: klockan 12:17:05.
Postat av: madde
mm alla katter e underbara enligt migdrar snart ihop sig till norge kattuställning bara 3 v kvar tills dess
Postad: klockan 13:33:00.
Postat av: Cissi
Singing Bee var mycket roligare med kändisar. :)



GLAD PÅSK!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0