Utedag..
Igår var vi ute så gott som hela eftermiddagen, så härligt att vara ute i solen och få en massa friskluft!
När A kom hem så var han och barnen ute en stund till medans jag gick in och lagade middag, när dom kom in så städade barnen undan alla sina leksaker och städade sina rum. Mina duktiga små!! =)  Dom är riktiga små hjälpredor!


Lite bilder från vår utedag igår... som ni ser på bilden längst ner i mitten så fick vi sällskap till lekparken av vår ena kisse, lite sällskapssjuk... ;)

Publicerad: klockan 13:57:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:01:59.
Postat av: £lli£
Å vad härligt! =)

ser att ni har snö;)) vi hade "sommar i går" fast idag är det lite kalare och mulet...

Att det kan skilja så mkt!!

VÅran lille Ozzy hänger oxå gärna på när det vankas lek;)) men inte mamman, Kitty hon kollar hellre läget i fönstret hehe...



Ha en toppen dag! =) Kram
Postad: klockan 14:23:40.
Postat av: madde
fina bilderja det har varit superkul med axel här hemma,får vi göra om snart
Postad: klockan 19:08:13.
Postat av: Jenny
Tack så himla mkt, glad jag blev att duy tycker det..

Detsamma, vilka himla söta barn du har föresten..

Hoppas du haft en bra påskhelg!

Kram
Postad: klockan 19:08:21.
Postat av: Jenny
Tack så himla mkt, glad jag blev att duy tycker det..

Detsamma, vilka himla söta barn du har föresten..

Hoppas du haft en bra påskhelg!

Kram
Postad: klockan 19:59:43.
Postat av: cindy
Tack så mycket :) Kul att du hittat in till min blogg, kika gärna in fler gånger!
Postad: klockan 19:50:10.
Postat av: Emma-Lisa
Haha ja ibland får man bjuda till lite... Herre gud ^^ Nåväl, hur har påsken varit? Lyckades ni få ngt fint väder? Vilka underbar bilder från eran utedag förresten! HOppas att allt är strålande med dig och dina. Kram kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0