Utmaning..
Jag blev utmanad av Emma-Lisa att ta ut mina favoritbilder.. jag har valt mellan dom bilder som finns på datan nu. Och här är resultaten!





Första bilden är en av dom första bilderna på Alex och Adrian tillsammans. Jag tycker så mycket om all kärlek som speglas i bilden. Första bilden på en nybliven pappa och en alldeles färsk lite son. Ett nytt liv, ett mirakel.

Andra bilden tycker jag oxå mycket om. Den speglar en liten nyfiken, färsk Tindra. Nyfiken och fundersam. Vårt andra mirakel.



Jag utmanar alla som kikar in i bloggen... ;-)



Publicerad: klockan 21:57:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:20:54.
Postat av: Emma-Lisa
Åhh vilka fina bilder!! Far och son är ngt speciellt, men bilden på lilla Tindra fångar och griper tag i min blick och jag kan inte låta bli att förtrollas av hennes fina ansikte :D

Du har så vackra barn ska du veta! Kram till er!!
Postad: klockan 09:45:46.
Postat av: Cissi
Jättefina kort!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0